Mini-me

Fick ett sms av mamma 07.30 imorse:
 Hej gumman! Vill bara säga att jag är så stolt och glad att vara din mamma.
You complete me!!!!
Det var väldigt fint.
Jag älskar min mamma.
"You complete me" kommer föresten från Austin Powers när han säger så till Mini-me.
Jag är Mini-me.

Jag är glad att jag inte ärvt mammas ölsinne.
Hon går ut hemskt sällan, men i lördags var hon på något middagsjippo.
Kl 13.15 ringde jag på söndagen.
Hon var helt väck,låg fortfarande i sängen och kunde inte prata för att hon mådde så illa.
Kl 17.00 hade mormor ringt henne,hon låg fortfarande i sängen.
kl 19.00 ringer jag och frågar hur mycket hon egentligen druckit,en dunk med okänt innehåll?
4 öl var svaret.
Hahaha,stackars mamma.
Party Party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0