Kärlek

420810-18
Augusti 2007

På måndag har vi varit förlovade i 6 månader(varit ihop 23 månader då också)
Ska man fira det?
Jag tycker ju att man ska ta varje tillfälle som ges för att fira men med tanke på att vi sparar pengar just nu är möjligheterna begränsade.
Ja ja laga mat tillsammans är ju en klassiker.
Men då tjaffsar vi ganska mycket för vi har två helt olika åsikter om hur mat ska lagas och kryddas.
P gillar skräpmat. Jag gillar grönsaker.
Jag gillar att krydda min att själv,P gillar att slänga i alla kryddor han hittar och smaka när det är klart(det blir sällan bra men han vägrar erkänna de)
Vi brukar gå ut på resturang,något som vi båda älskar.
Då blir P en riktigt gourmet och vill testa nya smaker och viner,men det lär ju inte bli av förän efter Malaysia.

När vi pratar om att vi snart varit ihop i 2 år så brukar P säga att det känns mycket längre.
Jag kan hålla med. Det är inte för att tiden går långsamt utan det är nog för att vi hunnit göra så mycket grejer ihop redan.
-Varit utomlands
-Bott i 2 lägenheter tillsammans
-Jobbat utomlands tillsammans(DÅ testades föhållandet rejält,vi bodde i husvagn och jobbade i norge)
-Förlovat oss
-Skaffat hund tillsammans
Hehe ett riktigt svensson-liv i tidig ålder.
Men det spelar ingen roll så länge man är med den man älskar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0