Junkie

Jag är en riktig dokusåpa-junkie.
Jag sväljer allt med hull och hår och är väldigt insatt.
Det var ju så jag och P umgicks i början,vi såg på BIG BROTHER,sista säsongen som gick när precis alla andra utom vi två tröttnat på programmet.
Jag undviker dock att rösta om man kan för då är jag nog förlorad föralltid.

Imorgon börjar Melodifestivalen,något jag ser fram emot! Det har ju blivit lite som en dokusåpa,utröstning och andra chansen(precis som i Robinson!!)
Har väldigt dålig koll på dom kommande delfinalerna men imorgon hejar jag INTE på Christer Sjögren eller E-type&Poodles och jag har svårt att känna röstsympati för parkinson-Suzzie. Sen är ju gamla Fame factory-deltagaren Michael Michailoff med,men jag minns bara att jag inte gillade honom.
Fan det verkar som att det är Amy Diamond jag hejar på!!!
Men allt kan ju ändras när man hör låtarna!
Imorgon blir det förhoppningsvis en helkväll med älsklingen och schlager :)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej! Jag kom hem igår sent. Ska jobba i helgen så vi kanske inte ses :( Jag skickar böckerna på måndag... klart du fixar det =)

2008-02-09 @ 12:26:49
URL: http://madelenes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0