Utgång på juldagen

Idag har jag mått som en klubbad säl.... jag vet inte vad som hände. Jag har aldrig mått såhär dåligt efter en helt vanlig fylla. Kan vara att jag inte druckit på över 40 dagar eller att jag drack nästan 1 flaska vin + 1.5 öl.
Jag har inte mått som jag förtjänat kan jag ju säga!

Kvällen började hos ungkarlen Kalle. Hans hem är verkligen mallen av hur en (taskig)ungkalrslya ska se ut.
Där träffade jag en kines som hette Li,det var kul.
Redan efter 22 gick jag mot Hang loose. Kön var aslång och det som som att så vid staketet på en rockkonsert. Men som tur var hade lillebror stått i kö länge innan så jag kunde tränga in mig med honom.
Jag tog stämpel,140 spänn rena rånet. Tappade bort ett av mina sprillans nya örhängen... då ville jag gråta.
Sen mötte jag upp Emilia,Kicki och Sandra på Old Saints. Där satt vi och snackade skit ett bra tag innan jag och kicki gick till hang loose och dansade i en timme! SKitkul! DEt som var mindra kul var att någon snodde Kickis jacka :(
När jag kom hem klädde jag av mig oc vad ramlar ut? Jo mitt andra örhänge! Jag blev  så lycklig! Helt sjukt att det lyckades ligga kvar innanför linnet trots att jag dansade!

Gustav. Han är så snäll.
Li & Li
Putte,Kalle och hans bror
Kineserna hade sjuka dryckeslekar
Kicki och sandra
Emilia
Jag
Dansar på Hang loose.

Kvällen var grym.

Kommentarer
Postat av: SANNA

Jag besparade mig denna vedervärdiga utgång som är på juldagen och stannade hemma :P Skönt det (iaf dagen efter). blir lite utgång i morgon istället.

2008-12-26 @ 18:07:05
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0