Min lördag

Jag har inte pluggat en sekund under det här lovet! Känns ohållbart.

Idag har jag fikat med min allra bästa vän,Theo.
Han pluggar till gymnasielärare i Göteborg där han bor med sin tyska flickvän Steffi.
Trots att vi bara träffas 2-4 gånger om året så är allt sig likt när vi ses :)




Sen sprang jag på stan i 90 minuter för att kika REA.
Men jag blir så jävla dumsnål såhär års. Jag ska ner imorgon igen och HANDLA för det är jag VÄRD.
Men lite grejer har jag inhandlat idag... vi storhandlade på Ica maxi och då hittade jag en locktång för halva priset som jag slog till på!
Så nu har jag grejat en stund men jag behöver träna,träna,träna på att locka ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänkte föreslå måndag el tisdag! Ska försöka boka klipptid samma dag så jag kan höra av mig imorn när jag fixat det :)

2008-12-27 @ 22:47:55
URL: http://idaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0