Jag ljuger om jag säger resultatlöst.

Jag har gnällt en del om att kroppen står still just nu.
Är säkert inte så konstigt med tanke på att jag inte varierar träningen som jag borde.
Men jag är en grym vanemänniska och har jag hittat något som känns kul och bra så har jag svårt att ändra mig.
Men ett friskiskort blir det efter nyår så jag kan gå på skivstång med Madde,vattenjympa,core och ki box.

Men jag har ju märkt resultat...
Sedan jag började gymma för sex månader sedan har jag
-Minskat 4 cm runt kärlekshantagen.
-Jag har ökat ca 15 kg på alla biceps/triceps/axelmaskiner.
-Jag har även ökat 30 kg i sittande benpress.
-Min rumpa är snyggare än någonsin.
-Min kondition är på väg att bli bra.
- Jag känner mig stark och häftig,haha.
Då tränade jag rätt mesigt och lågintensivt väldigt länge också...

Kommentarer
Postat av: madde

Du har varit och är duktig! Core är så tråkigt, konstig musik och bara massa stillastående... jag trodde det skulle vara ett hårt mag/ryggpass...

2008-12-23 @ 20:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0