Fira det nya året.

Vi är 10 personer som ska käka tre-rätters hos Madde och Fredde på nyår.
Våran lott föll på dessert. Vi har valt att bjuda på ostbricka.Och jag gör självklart tryfflar till kaffet.
Putte fick dra i trådarna och ingen kan beskylla min kille för att vara snål:
-8(!!!!) sorters ost
-4 sorters kex
-2 marmelader
-2 sorters oliver
-Gröna druvor.
Det blir nog bra :)
Vi ska grogga på onsdag,jag är livrädd :S Jag har inte groggat sedan 17årsålder och då gick det aldrig bra. Men Putte och Madde har lovat att vägleda mig.

Såhär har jag tillbringat mina senaste nyår:
2004
Med: Theo,Staffan och Dennis
Vad: Vi gjorde pizza hemma hos Dennis, kikade på Lloyd på olofsgården,fest hos någon okänd.
Kul som fan :)

2005
Med: Lotta,Emilia,Petter,pontus och johan
Vad: Vi åt tacos och festade hos mig. Firade tolvslaget på stan som jag firade själv,jag tappade bort ALLA. Efterfest med Lasse och Petter. En kanonkväll!

2006
Med: Putte,Ida,Ola,Staffan,Kent-inge och Dennis hos Puttes föräldrar
Vad: De åt tacos,jag åt kräftor,vi badade och bastade. Bestämde att vi skulle sjunga karaoke på Bilagan men de stängde 10! Kvällen avslutades tidigt på stan. Jättemysigt :)



2007
Med:
Jag,Fredde,madde och putte hostade cocktailparty för 21 andra.
Vad:
Mat,bål,shots,bad och bastu= HÅNGEL. Jag hade haft magsjuka dagen innan och magknip under hela kvällen. Jag åt ipren konstant och drack 1 cider. Det hade varit apkul om jag hade varit frisk :/

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fan vad dålig tidsuppfattning jag har, jag kommit inte ihåg nyårsaftnar i fler led än från året innan. :P Måste skärpa mig tror jag.

2008-12-29 @ 20:12:45
URL: http://inallhonesty.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:...

jag har nån slagt hat/kärlek till nyår.. beror väl på min historia antar jag.



KRAM

2008-12-29 @ 20:54:26
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Ida

12.30 utanför nian blir kanon

2008-12-29 @ 21:31:37
URL: http://idaolsson.blogg.se/
Postat av: SANNA

Åh gud så härligt med en sådan stor ostbricka :D Jag älskar ost och kex, mmm!

2008-12-29 @ 22:49:26
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0