Final

Ikväll ska jag mysa med Idol-finalen.
Jag vill inte att flin-kevin ska vinna. Jag tycker inte att han är sååå otroligt bra som alla säger.
Han är för glamig och så sjuuukt 90-tal,han är omodern!!
Putte som inte sett Idol på hela säsongen sa något oerhört klokt förra fredagsfinalen:
-Kevin kan sjunga i Las vegas,Alice är sjunga i hela världen och Robin kan sjunga i valbo köpcentrum om han har tur.
Jag ska ringa och rösta ikväll igen.
"Men det brukar ju gå bättre för den som kommer tvåa"
MEN jag tror inte att det kommer bli lika stort genomslag för tvåan i år. En känsla jag har.
Och vinna är alltid att vinna.

RÖSTA PÅ ALICE!

---------
Jag- Jag tycker Kevin är lite 90-tal...
Mamma- Ha han är 80-tal om inte annat!

Kommentarer
Postat av: madelene

Det värsta med Kevin i kväll var hans vita urringade suit. Den formligen spudde ju 90-tal och spanska solkusten.

2008-12-13 @ 01:45:43
Postat av: Anonym

Spydde! Åh, jag är för berusad för att skriva ordentligt.

2008-12-13 @ 01:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0