Dag på stan

Imorse studsade jag upp ur sängen,solade 20 min(5 min mer än vanligt pga dagen imorgon,nästa år ska jag bara sola 20 min i månaden) och tränade. Tyvärr så blev det en jättesnabb uppvärmning och ingen nedvarvning. Därimot fick jag öka vikten på sittande bröstpress!! Jag ökade den för typ 10 dagar sedan och då var det sviiintungt! Fick även öka sittande axelpress,YES.

Sen fikade jag och gick på stan med Ida.
Det var väldigt trevligt! Bruden åker tillbaka till Norge och till sillen snart igen.

Dagens köp:
-Resorb
-Läppsyl
- Mineralfoundation från Max factor-Jag älskar den!!!!
-Tröja
-3 par trosor
-Strumpbyxor

Nu ska jag käka något sen ska jag göra tryfflar(IGEN).
Kl 19 ska jag infinna mig hos Madde,hon ska färga mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0