Bildlös

Jag vet att det är så jävla tråkigt att läsa en blogg utan bilder.
Och här skirver jag,utan bilder.... ska bli bättre på det.

Igår mös jag hos fredde och madde. Mange och Ruggi kom också och vi snackade hela kvällen.
När jag och LB skulle gå hem träffade jag två vänner som jag inte sett på ett tag och det var förlösande ;)

Ikväll ska det bli fest. Jag var på när jag gick och la mig men vaknade opepp.
Vi får se hur det blir.

Idag tänkte jag vila från träningen och gå ner på Bondens marknad och kika på stan igen...
Jag har typ hälften av mina klappar kvar trots att jag springer på stan stup i kvarten!
Igår handlade jag även klappar till mig själv: Linne till jul,kjol,linne till nyår och min favoritlotion.

Gårdagens motion: 40 min orbi+ 27 min jogg.
Steg: 16.106 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0