Tröttis.

Jag är så trött och slut.
Det gick vilt till igår och det var mycket känslor,trodde att jag missat bussen,enorm blåsa på lilltån,ramlar på en liten höjd i asfalten och slår i händerna och sen det bra känslorna i att prata gamla minnen.
Ikväll blir det mys med serier som Projcet runway(säsong 5) och Shear Genius(säsong 2) och kanske någon fim.
Putte har köpt ölkorv.. men jag ska äta vindruvor.
Funderade på att ta med mig träningskläderna till Helsingfors,men jag skippar det.

Bilder från igår!
 
1-Niklas
2-Folk
3-Jag
4-Riktigt grymma trolleritricks!!
5-Spänd trolleribunden publik
6-Isak
7-Anna och Niklas
8-Rockstjärna
9-Glada
10-Ännu gladere...
11-Rockstjärna 2
12-Drunken monkey
13-Rockstjärna 3
14-Rockstjärna 4
15-Niklas,jag och Pontus. Ibland känner jag mig som 16 år gammal.

Apdålig bild,jag vet men jag är tejpad nu.

Converse är ju inga promenadskor(speciellt när dom sitter som en smäck i strl 35,inte mycket rum för tåviftning) direkt och jag gick nästan en mil igår(love you stegräknare)

Kommentarer
Postat av: Maria

har pratat med chefen idag och han sa att du skulle skicka in ett CV till [email protected]

sedan kan du ju skriva någonstans att du känner mig typ=) man har störra chans att komma in ifall man känner någon...och jag har sagt att jag känner dig...skicka så fort som möjligt..!

Lycka till! KRAM

2008-08-10 @ 20:23:16
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0