Sömntuta

Igår natt sov jag 15 timmar(20.30-11.30)
Hade planerat att sova 9 timmar i natt så jag kunde gå och träna på morgonen.
När klockan ringde 09.30 kändes det som ett slag i ansiktet,det fanns inte en chans att jag skulle kunna gå upp.
Så inatt sov jag 11 timmar (00.30-11.30),känns helt galet! Jag är kvällstrött och jag är inte morgonpigg men jag brukar inte ha några svårigheter att gå upp tidigt om jag måste. Det är natttröttheten som sitter kvar.

Alltsåå MÅSTE jag träna efter skolan,när jag verkligen inte har tid.
Slutar 16.00 och 17.30 måste jag hämta ut biljetter på stan och då måste jag vara nyduschad och klar för mat hos kusinen som fyller 25 år,det blir lite stressigt men det måste gå.

Jag hittade jeans igår!!! DEt är stort för det händer fan sällan.
Dels för att jag tycker inte att jag passar i jeans och dels för att det är assvårt att hitta jeans! Men igår hittade jag ett par som jag ska köpa imorgon för den ringa summan 198 kr. Man hör ju att man ska ta en strl mindre på jeans för att dom töjer sig... Jag provade strl 26 dom satt bra förutom att dom var lite lösa i ryggen,vågar jag ta strl 25?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0