Ont i hjärtat

Jag förstår inte varför jag sover som en påse skit! Jag är verkligen helt mörbultad,sover så jävla lätt :(

Inatt kändes det som att jag skulle få en panikångestattack.
Jag fick svårt att andas och tårarna brände innanför ögonlocken.
Jag kom på en sak jag redan visste men som jag förbisett.
Jag känner mig så bullshittad.
Jag känner mig lurad.
Son vanligt tänker jag "Det är nog inte så allvarligt som jag tror"
Men när jag tänker i genom allt så är det fan allvarligt den här gången.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

men de där lät inte kul.. 'kramar om'

2008-08-25 @ 17:32:43
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

första dagen gick bra förresten, men pedagogiken känns skrämmande. jag fattar ju va de är och så, men guuu va mycket flum runtomkring. haha.. läst 20 sidor nu.. klokare? jag vettefan!!



2008-08-25 @ 17:33:48
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0