Nyansskillnad

När jag bodde hemma färgade mamma håret på mig.
När jag hade kort hår färgade det själv.
Men jag hade inte färgat håret under tiden Putte Love och jag har bott tillsammans, numera jag färgar hans hår(eller jag gjorde det tills han fick proffshjälp ;) och han färgar mitt.
När jag färgar hår är jag sjuuukt noga,jag hatar fläckar.
När Putte färgar mitt hår så... är jag orolig. Han är ju inte direkt känd för att vara noggrann.
Helst vill jag hålla en spegel ovanför huvudet och jag försöker peka och styra och ställa.
Men putte hävdar att han är så duktig och allt blir så bra. Han kommer aldrig att få färga mitt hår igen.
Här ser ni varför:

Nyansskillnad?!

Kommentarer
Postat av: Starlet

Haha men ojoj. Stackare. Jag ska hjälpa dig :)



Men du, du SKA peka och styra och ställa! David färgade mitt hår och han törs inget annat än att vara sjukligt noggrann med denna diktator till flickvän. (han färgar bakpartiet som jag inte når)



2008-08-24 @ 12:25:51
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0