Kap!

Gissa om jag blev förvånad när jag hittade den här klänningen på Indiska idag:

Fan vad jag ser muppigt glad ut. Där rök min hårda image.

Jag hittade den på Kupan och fick den gratis,på Indiska kostade den 349 kr.
Trodde att den hade något år på nacken även om den var i nyskick,men tydligen inte.
(Det kan ju vara så att det är en remake från tidigare år men den var verkligen identisk!)
Hur funkar det? Någon köper klänningen,väntar så länge att bytesrätten går ut,ingen polare vill ha den,men lämnar den oanvända klänningen till Röda korset?

Dom här ska jag köpa i höst:

299 kr på Din sko:s barnavdelning,som hittat.
Provade dom idag och i en strl 36 kan jag ha lite tjockare sockar.
Lillfot.

Kommentarer
Postat av: Sarah

åh jag brukar kunna handla barnskor IBLAND. Jag har 37/38 och vissa affärer har ju barnskor till och med 37 iaf. Så kul när man hittar snyggt & billigt! :)

2008-08-18 @ 19:26:30
URL: http://dementedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0