Fucka aldrig upp igen Jens.

Jag läste klart Aldrig fucka upp sist jag jobbade.
Vad fan ska jag säga?  Är det här alla svenssons gillar?
Lästa de kompimerade recensionerna i början av boken och det är medelålders män på aftonbladet eller expressen som tycker att det är sååååå spännade.
"Den mest realistiska skildringen av Stockholms undre värd"-Hasse Aro,Efterlyst.
Programledare och TV-producent.
Ja han kan säkert allt om Stockholms undre värld.
Nej jag hatade den här jävla boken.
Mest för att det är en rik snubbe med bra utbildning som har skrivit den.
Om det var en person med utländskt påbrå med riktig erfarenhet(inte "hämtat stoff från sin tingstjänstgöring vid Sollentuna tingsrätt") så kaaaaanske jag tyckt annorlunda. Eller kanske inte.
Jag ska läsa Snabba cash också.
Men chansen att jag gillar den kommer vara fruktansvärt slim.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ola gillar båda böckerna skarpt. Men de känns inte som min kopp med thé. Hoppas den andra boken är mer i ditt tycke i alla fall, det är så tråkigt när man släpat sig igenom en bok och den verkligen var SKIT.

2008-08-05 @ 23:25:24
URL: http://dementedwhore.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha, det är ju iof sant... usch XD

2008-08-06 @ 11:39:30
URL: http://dementedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0