Finland

Det har varit en underbar mini-semester.
Måndag:

1-Putte Love
2-Utsikt från den underbara buffén.
3-Jag
4-Putte spelar bort pengar
5-Vi <3
6-Vackert
7-Kass trubadur
8-Golden oldie 1 som vi hängde med resten av kvällen
9-Golden oldie 2
10-Disco

Tisdag:
 
1-Mycket turister i Helsinki
2-Fin byggnad
3-Mysig marknad
4-Grönt är skönt
5-Läckra domkrykan
6-Chai-latte till frulle på ett Café.
7-Baby Love,hem och sova en stund innan det var dags för tivoli
8-Skitful "karusell" på Linnanmäki
9-Jag i min fina rea-klänning från Lindex.
10-Efterlängtat möte
11-Helt galen karusell som åkte precis hur som helst. Jag blev helt mörbultat och trodde att mina öron skulle slitats sönder av mina örhängen. Men det var fett kul.
12-Galen karusell 2. Jag åkte 1 gång.
Först fick inte vi sitta bredvid varandra "för vikten skulle balanseras"
Hallå! Om 2 personer som väger 80kg/styck sitter bredvid varandra VS jag och putte=50 kg skillnad-1 person extra i "balans"
13-Close-up i pariserhjulet.
14-Fantastisk rysk resturang- Troikka.

Onsdag

1-Putte love var magsjuk precis hela dagen(weho,jag var inte sjuk)
2-Vem bor på deck 6?
-Sextanten!
3-Vilar efter maten
4-Jag försökte inte se sexig ut
5-Lek utanför lekrummet
6-goffy.

Ja det var våra underbara dagar. Hoppas att ni njuter av bilderna för det tog fett lång tid att ladda upp dom.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag njöt av bilderna. Såg ut som ni hade det bra. Älskade goldies oldies som ni hittade.

2008-08-15 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0