Back to work

Ikväll jobbar jag 21.30-07.00
Det var jävligt länge sedan nu,hela 12 dagar sen jag jobbade sist.

De har inte ringt från stället jag var på anställningsintervju.
Jag är så himla glad för det. Jag ville verkligen inte ha det,hade jag fått det hade jag nog inte haft hjärta att säga nej.
Jag hade nog inte haft lust att gå upp kl 2 varje morgon innan skolan,dela ut tidningar,komma hem stax efter 6,sova,går upp vid 8-Nej tack.

Jag är så inte sugen att gå till gymmet... men det var ju en sån värdelös träningsvecka förra veckan.
AH.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Torrschampofluffet är jättebra! En helt ny värld har öppnat sig. 99 pix och verkar räcka länge... och det luktar gott! Finns i olika lukter. Egentligen är det kroppstalk, men alla som köper det använder det som hårpuder sa hon. Man bara masserar in i hårbotten så blir det fluffigt och "rent".

2008-08-18 @ 14:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0