Ångest

Plötsligt kom ångesten över mig.
Känner mig som en dålig människa.
-Jag har inte postat brevet till CSN trots att jag skev på lappen för 12 dagar sen...
-Jag har inte börjat med den lilla lilla skol-skitgrejen jag missade när jag var i Litauen.
-Jag har inte börjat på den stora(men enkla) tidskrävande skolgrejen jag missade när jag var i Malaysia.
-Idag skulle jag träffa en person som det är inte är superviktigt att jag träffar.
Smsade och försökte ändra tid,jag har inte fått någon leveransrapport. Personen i fråga är sjukt glömsk och slarvig och kan lika gärna glömt att vi ska träffas idag.
Vad gör jag? Ska jag gå till mötesplatsen vid utsatt tid? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0