90-tal!

Tyvärr fick inte tjejerna lyssna så  mycket på musiken som gjorde våran barndom,pojkarna tog över med youtoubeklipp :(
Min outfit:

Äkta härligt "spice gilrsl-90tal" eller hur?!
Våfflat hår
Tight halsband
Tshirt,söndet klippt-Hm
Äkte 90-tals jazzbyxor-JC
Tåstrumpor.
Dessutom hade jag en humörsring! Den var blå hela tiden...

Glada miner! Killarna var inte så införstådda med "90-tals-tema" även om jag tyckte att min boyfriend lyckats bra i ljusa jeans,för stor hood och tag-bricka med mitt namn!

Madde hade rotat hemma hos sina föräldrar för sin  outfit! Klänningen hade hon sytt själv på 90-talet!

Mel C kick + 90 tal deluxe!

Gustav och Ruggi!

Fan vad jag ser chunkey ut :(

Jag och min nyktra rödnäsa!

PEACE :D

Kommentarer
Postat av: Maria

snygg outfiten blev..=)

mycket fiina bilder..

ha en bra dag!

2008-08-31 @ 08:33:04
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

klockrent!!!



snygg du va då.. jag hade u sätt ut som jag vet inte vad i 90 talskläder.. haha..



kram

2008-08-31 @ 10:37:13
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0