Spritfet

Jag är spritfet.
Var mycket länge sedan jag festade 4 gånger på en vecka.
Gillar det inte.
Gillar egentiligen ingenting som har med alkohol att göra längre. Jag festar inte alls ofta nu om man jämför med mina vänner eller med mig som yngre. I Februari festade jag 1 gång,och 1 gång i mars.
Jag har inte haft en bra fylla sen studenten.,det är 11 månader sedan.
Jag vill verkligen sluta dricka,det är tråkigt och jag blir så jävla elak.
Men ska man bli nykterist ska man bli nykteriskt. Aldrig dricka en droppe alkohol igen.
Och det känns ju lite dumt. Även om jag ska fortsätta att undvika att dricka så tror jag inte att jag kommer att sluta tvärt dom närmaste åren.
Jag vill bara dricka på högtider(nyår,möjligtvis midsommar och sista april?) och mina vänners födelsedagsfester.
Då man har något att fira. Hur tokigt är det egentligen inta att fira något med sprit?! det ärr helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: ...:Sarah:..

haha.. jag va spritfet hela tiden innan jag la av helt. å då gick jag ner 20 kg.. 20kg spritfett!!
Jag hade fan aldrig en bra fylla heller.. hua hua! helt galen! så jag väljer den där helnykteristgrejen ja.. lika bra om jag vill leva! hahaha.. KRAM!!

2008-04-28 @ 13:05:24
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0