Min vecka i Vilnius

Måndag: Jag skulle komma 22.45 till flygplatsen.
23.15 är det fortfarande ingen som hämtat upp lilla mig.
Men ingen panik,min vän staffan är virrigast i världen så jag fattade att han tittat fel på tiden som jag båda skickat över Msn och helgon.
23.25 kom Staffan och Dennis och hämtade mig.
Vi Käkade lite rostbröd och yoghurt,Dennis ville sova,jag och staffan  satt uppe och snackade till kl 02.00.

Tisdag: Vi vandrade runt och såg massa sevärdheter. Jag fick skavsår första minuten typ.
Vi gick hem och såg lite Seinfeld sen mötte vi upp Patrik,Dennis och Roberta på Pomadore som är en italiensk resturang.
Roberta lämmnade oss och vi gick vidare till en pub som hette Transylvania.
Drack öl och vin och hade skoj!
Kom hem och käkade rostbröd igen och kröp till kojs.

Onsdag: Vi vaknade vid 12 och käkade frulle.
Ut och promenera igen men Disney-plåster på hälarna.
Skulle upp till Skybar,en bar 22 våningar upp på ett hotell. Men vi var liiite tidiga så vi fick sola i gräset.
På Skybar drack vi 4 drinkar var,yum.
Sen mötte vi upp Dennis och Patrik och käkade.
Tillbaka till Skybar för en drink,dennis ville sova,vi andra ville vidare.
Patrik föreslår Tequila och bubbelbad hemma hos honom.
Hehe sagt och gjort. Därifrån gick allt så fort,flaskan var slut å typ 30 min sen kom  vodkan fram.
Jag blev dracula skulle man kunna säaga.

Torsdag: Bakis-dag! Kollade på film och Seinfeld. Kom inte ur sängen förän kl 18 då vi käkade på en indiskvegetarisk resturang.
Mötte upp Dennis och käkade glass på ett café.
Tittade på Seinfeld till jag somnade.

Fredag: Back on track! Dennis hade halvdag så vi käkade med honom på en italiensk resturang.
Följde med honom till jobbet där min kamera låg,tyvärr är min stegräknare fortfarande borta ;(
Gick till en chokladbutik och mumsade.
Solade i solen.
Käkade på en asiatisk resturang som hette Bruce-Lee!
Sen åkte jag hem!

Jag hade en underbar vecka.
mest för att jag fått träffa min kära vänner igen,hoppas det inte går så lång tid tills nästa gång bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0