Lumpen?

Jag tror att jag nämnt att jag vill göra lumpen? Jag gjorde ett test på lumpen.nu och jag blev glad av resultatet,känns som att det passade in på mig!


Logik
Du har antagligen bra resultat både i naturvetenskapliga och humanistiska ämnen. Med ditt sinne för strategi och logik skulle du kunna bli en bra mellanchef inom exempelvis vårdområdet eller trivas att arbeta med administration.

Språk
Du har en bra språkförståelse och kommer antagligen inte ha några bekymmer när det gäller fortsatta studier. Med övning kommer du att kunna uttrycka dig mycket bra och ha arbeten där kraven på uttrycksförmåga är hög. Det kan vara yrken som handläggare, utredare och lärare.

Personlighet
Du verkar öppen, positiv, social och initiativrik. Du lär nog inte få några svårigheter att leda en grupp eller att bli chef en vacker dag. Med din personlighet får du nog heller inga problem att ta dig fram i det ständigt föränderliga samhället, eftersom du antagligen gillar omväxling och utmaningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0