Lördag

Idag ska jag vara duktig och göra mina småuppgifter som jag skjutit på...
Sen ska jag iväg och träna,lämna Lillbabs hos mormor för ikväll blire party!
Just nu är jag inte så jättesugen,skulle ju vara typiskt mig att sitta hemma och mögla och sakna medans han är på sitt livs fest.
Ikväll blire party,sådeså.
Men var inte oroliga,jag har 1 cider och kanske 4 dl vin.
Då slipper vi förhoppningsvis minnesluckor och hemska dialekthärmningar.
Jag härmar andras dialekter när jag är full! Det låter hemskt och många tror att jag gör narr av dom men jag kan liksom inte hjälpa det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en bra dag :)

2008-04-19 @ 10:54:01
URL: http://www.wiiiberg.devote.se/
Postat av: Sarah

haha, det där med dialeckter gör jag med. Det är såå pinsamt. Speciellt när alla andra är nyktra nog att märka det! XD

2008-04-19 @ 11:20:06
Postat av: Sarah

Ja det har hänt några gånger! XD

2008-04-19 @ 12:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0