Grilla utan grill?

När mamma bjöd över mig på grillat så betonade hon verkligen att vi skulle GRILLA.
När jag kommer dit smyger hon ur sig att hon bara har en engångsgrill!
Jag fick det fina uppdraget att vakta elden så nu luktar jag supermycket rök.
Men självklart gick det inte att grilla fläkkotletter på en engångsgrill så dom åkte i grillpannan istället men det blev gott ändå!
Sen kom pappa och vi övningskörde en sväng.

Nu ska jag ta tag i skolskiten.
Tänk den dagen då man är färdigutbildad och inte har en massa pluggmåsten.
Att ta ett sabbatsår räknas inte.



OH. Ben and Jerrys finns nu på Hemköp typ 250 m hemifrån mig=)
Chunkey monkey finns i 500 ml där,en sån ska jag köpa när cashen har rullat in på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0