Dålig dag

Igår hade jag en riktigt dålig dag.
Vaknade med känslan: "Tre timmar enkel väg till jobbet-fy fan vad patetiskt!!!"
Jobbat i 4 månader men haft humöret uppe,jävligt bra av mig måste jag säga men igår kom känslan ikapp.
Väl på tåget i Gävle åker vi 5 min sent och när vi åker så rullar vi typ 3 meter innan de ropar ut att tåget är trasigt och att vi måste vänta på nytt.
Det är kallt ute och när vi väntat i typ 10 min kommer det upp att ett SJtåg ska åka från vårt spår. Jag fryser och tänker att jag kan lika gärna gå in om vi måste vänta en bra stund till. Går ned under spåren för att kolla från vilket nytt spår vårt tåg ska gå. Där står det att vårt tåg och SJtåget ska gå exakt samtidigt från samma spår. Står och glor där någon minut innan det flimrar till att SJ är försenad 30 min. SÅ jag går tillbaka till mitt spår och ser tåget rulla iväg...... GAH.
100% mitt fel men jävligt irriterande. Som tur va hade jag tänkt ta det tåget för att vara tidig och träna själv så ingen kund blev lidande men ändå...

Idag har jag 2 kunder och egen träning inplanerad innan jag tar tåget hem till min kärlek♥

Kommentarer
Postat av: Jeili

Hej.

Hittade inte din e-post någonstans så jag skriver här. Vad jag förstår så är du några månader gammal PT? Jag själv har varit på min först intervju om ett PT-jobb och det gick bra så jag ska tillbaka igen då jag ska visa vad jag går för. Jag ska ta emot kund, ha samtal och ett träningspass direkt. Mer vet jag inte. Har du tips om vad jag ska tänka på? Jag kommer, antar jag, bli granskad under tiden av han som skött intervjuandet med mig. Jag är galet nervös och känner att allt är en enda röra i huvudet. Hoppas du har några visa ord att ge mig!



Hur gick det till för dig när du fick jobb som PT?



MVH.

2012-01-05 @ 11:34:16
Postat av: Li

Har mailat dig nu :)

2012-01-05 @ 15:21:30
URL: http://skarpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0