2011!

2008<---
2009
<---
2010<---


2011 var inget år som skakade min värld,men som jag misstänkte förra året så har det banat väg för ett underbart 2012!

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Alltså... Nej. Sjukt tråkigt. Nästa år!


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte att jag hade något!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 
Marcus&Camilla fick Monty! 

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej!

5. Vilka länder besökte du?
Grekland med mamma i maj♥
 
Tallin med Fredrik,Ante,Frida,Henny &Markus.


6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Nej ingenting,vilken underbar känsla!!!! Mer pengar men det önskar jag alltid ;)
<---- Samma svar som 2010 ;P

7. Vilket datum från år 2011 ommer du alltid att minnas?
19 maj när jag och Fredrik firade 1 år och jag var magsjuk på planet till Grekland...

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag fick ett jobb :)

9. Största misstaget?
Ingenting!!!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hälsan själv ;)

11. Bästa köpet?
Min telefooon.
Som jag inte köpte själv...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
På att åka tåg!!!!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Inget sådär megasuperduper...

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Adele- Someone like you
LMfAO- Sexy and I know it. Ganska sönderspelad om man jobbar på gym...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare,lugnare,tryggare! Mer stressad dock. Orolig.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Solat&badat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat halva livet i en tågkupé!

18. Hur tillbringade du julen?
Hos Fredriks föräldrar. Juldagen med mina släktningar.
Kusinerna Skarp  julen 2009:

2011:


19. Blev du kär i år?

Blev kärare :)

20. Hur många one night stands?
NEJ.

21. Favoritprogram på TV?
Alla matprogram och alla "top". Top model,top chef osv.
American horror story!

23. Bästa boken du läste i år?
Hehe läste bara tre skönlitterära böcker i år. Som vanligt. Under semestern.

24. Största musikaliska upptäckten?
Adele som jag inte gillat,faktiskt hatat innan!

25. Något du önskade dig och fick?

Varm sommar! Stekhet sommar!
JOBB.

26. Något du önskade dig men inte fick?
En stor lottovinst ;D

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Solade och badade,åt finmiddag och hade det allmänt bäst i Grekland :D

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En kärleksresa med Fredrik.

30. Vad fick dig att må bra?
Lill-Babs blir bara mysigare och finare ju mer tiden går♥

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Säger samma som varje år: Alexander Skarsgård! Skulle dö om jag såg honom!


32. Vem saknade du?
Har slutat sakna... Visst skulle jag vilja träffa vissa människor mer men det känns som att bollen hela tiden ligger i min hörna det är det inte. Det krävs 2 människor för att upprätthålla vänskap.
"Hör av dig när du är i Gävle" är ungefär lika logiskt som att jag skulle säga "Hör av dig när du är i Uppsala eller Bollnäs!" Är jag i Gävle är det för att sova. Jag planerar aldrig in tid i Gävle som inte är fylld av aktiviteter,för jag bor inte där(just nu ;)! 

33. De bästa nya människorna du träffade?
Mina nya arbetskamrater =)

34. Mest stolt över?
Att jag brinner. Jag har kontroll.

35. Högsta önskan just nu?
Att allt klaffar och att vi blir husägare 2012 :)
Kanske ett litet frieri också? Leapyear ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0