2010

Roligare lista i år :) 2009<---
2008<----

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massa saker! Åkte utomlands med en väninna,jag var tokigt blond,jag flyttade till ny ort,sprang lopp!
Var på möhippa och bröllop för första gången! Tatuerade mig för tusan!

  


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag lovade mig själv att allt skulle bli bra.. och det blev det :D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

JA! Lenita och Manuel fick Melanie,3 dagar senare fick Carro och Fredrik Ludwig och 3 veckor senare fick Emme och Erik Tilja :)

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej!

5. Vilka länder besökte du?
Egypten med Ida :)
Vädret var FAB men maten smaklös och karlarna var helt tokiga i huvudet. Dit åker vi inte igen utan manligt sällskap!


6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej ingenting,vilken underbar känsla!!!! Mer pengar men det önskar jag alltid ;)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
När jag träffade världens finaste kille? 24 april


8. Vad var din största framgång 2010?
Jag har hittat ett inre lugn som jag inte trodde att jag hade.
Jag lämnade en smärta som jag trodde att jag skulle bära med mig en lång tid framöver,den kommer nog aldrig försvinna men den är ett minne nu,ingen verklighet.

9. Största misstaget?
Ingenting!
Var dock på väg att göra en stor miss i mitten av april. Jag borde tacka gud varje dag för att jag inte yttrade dom orden till någon.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit förskyld 1 gång... Vore fan ett friskhetstecken om jag blev lite sjuk. Det är ju helt otroligt att jag varit bara varit förkyld 2 gånger på över 2 år!!!

11. Bästa köpet?

Egyptenresan. Kunde inte vara mer lägligt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
På att åka tåg ;)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag insåg att jag kan gå vidare och att livet kommer att le mot mig igen :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Katy Perry- California girl & Teenage dream.
Lady Gaga- Alejandro (möhippa ;)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare,lugnare,tryggare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat. Skrattat. Dansat. Festat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit! Sov och pussades igenom hela sommaren!

18. Hur tillbringade du julen? 
Hos Fredriks föräldrar med alla syskon och respektive och min mamma :D

19. Blev du kär i år?

JA <3

20. Hur många one night stands? 
Japp! Mina två första riktiga-någon man aldrig träffat förr,en av dom är min sambo nu ;)

21. Favoritprogram på TV? 
Samma som vanligt! Biggest loser,Top chef,Project runway,Desperate housewifes,Seinfeld,South park
Nip/tuck och Californication. Och nya favoriten How I met your mother! Awesome ;)

23. Bästa boken du läste i år?
Hehe läste bara tre skönlitterära böcker i år. Massa kurslitteratur och kokböcker dock...

24. Största musikaliska upptäckten?
Hoffmaestro och The Baseballs! :)

25. Något du önskade dig och fick?

Varm sommar! Stekhet sommar!

26. Något du önskade dig men inte fick?

Pluggmotivation första halvåret.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade sex,fikade, grinade,åt god grekisk mat,hade sex.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett extrajobb?

30. Vad fick dig att må bra?
Träningen och mina vänner!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Säger samma som varje år: Alexander Skarsgård! Skulle dö om jag såg honom!
 
32. Vem saknade du? 
I början av året saknade jag Niklas men han kom ju hem :)
 
Theo saknar jag alltid..

33. De bästa nya människorna du träffade?
Malin


Och andra Malin! :P
34. Mest stolt över?
Att jag är jag genom allt. Och att jag alltid försöker. Jag är modig.

35. Högsta önskan just nu?
Tror att det mesta kommer hända 2012 faktiskt så jag hoppas att 2011 banar vägen för framtiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0