"Varför bloggar du inte?"

Försökt skriva Ottos förlossningsberättelse men appen har hängt sig😣😣 Den vill jag verkligen ha nedskriven men resten av vardagslivet fastnar liksom inte här.
Funderar ofta på om jag förskönar verkligheten eller ljuger för mig själv för jag trodde verkligen att livet med två barn skulle vara jobbigare. Alla andra verkar tycka att det är tufft eller tråkigt men jag älskart! Och Ja,det klart det kommer tuffare tider. Men försöker verkligen njuta av nuet och lugnet! Otto sover i stort sätt hela nätter,äter 1-2 gånger på 11 timmar. Han har samma rutiner som Vira redan och somnar nån gång mellan 19-20 och sover i egen säng som han gjort sen månadsdagen✌ Dock sover han som en kratta på dagarna! Mellan 5-40 min åt gången 😴 Visst sover han längre stunder ibland men det händer bara nån gång i veckan. Vid 4 månader sov Vira 1.5-2 timmar förmiddag och lika eftermiddag men kasst på natten så det är tydligen antingen eller med mina barn😂 Men en jäkla skillnad när jag får sova på nätterna! En dröm👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0