Sista besöket hos barnmorskan

Sista besöket hos barnmorskan denna graviditet. Allt såg bra ut men blodtrycket lite höft så jag fick lämna urinprov men visade ingenting,skönt! När hon mäter min mage så ojar hon sig och säger "stackars dig,du har all anledning att klaga" över min höga livmoder. Vi kände lite på sätesbebisen och konstaterade att hen legat så i ca 11 veckor nu. Ska bli väldigt spännande att höra om det är en sjuk slump eller om jag är formad så bebisarna inte kan sno runt. BM gissade på pojke som väger ca 4200 gram 🤤 Jisses,Vira vägde 3615 gram på BF. Känns skönt med snitt. Vi bokade in efterkontroll i slutet på januari och jag slank in till vår nya bvc-sköterska och bokade både hembesök för bebis och 2.5 årskontroll för Viran.

Har vilat en del i veckan och ska verkligen försöka göra det i helgen för snart snart är vi 4❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0