80-90% (Vecka 34-37)

Kroppen:

I helgen kände jag mig för första gången lite less. Vaknat kl 02 flera nätter och legat vaken typ 2 timmar. Fått halsbränna. Vaggar fram,magen är enorm,vikten står på +13 kg. Konstant kissnödig. Ja ni vet. Sånt som andra gravida lider av mycket längre 😆 Jag har ju fantastiskt lätta graviditeter och älskar verkligen att vara gravid. Svårt att tro att detta blir sista gången 😉💛

Känslor&oro:
Livrädd att nåt ska hända nu på slutet... Men försöker tänka att det inte är jättevanligt och att vara orolig kommer jag vara resten av livet...

Snittet är bokat och i slutändan spelade set ju ingen roll då bebis ligger i säte. Inte orolig för operationen men för tiden efter. Som tur är ska Fredrik vara hemma hela december och gud vad vi ser fram emot de 😃

Maten&cravings:
Fortfarande inget konstigt. Nåt sött slinker ned nästan varje dag men inga mängder. Jag är pigg på nåt märkligt vis,har lika bra HB som förra gången men var så mycket tröttare då. Nu äter jag D-vitamin,kanske därför? 🤔

Träningen:
Rullar på,4-5 dagar i veckan. Simmar 1 gång resten styrka och cykling. Men det börjar bli lite omotiverat.

Framtid&längtan:
Trots att det känns som att jag varit gravid sen augusti 2016 pga missfallet så har tiden gått fort. Vi är så nära nu 🙏


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0