Hej!

Hej jag lever! 👋

KÀndes inte sÄ kul att skriva "idag har jag jobbat" eller "idag har jag trÀnat","idag har Vira gjort de" men det Àr vÀl det som Àr att blogga? Vardagen liksom.
Jag knegar pĂ„,DAGTID! Trivs sĂ„ jĂ€kla bra,har fĂ„tt förlĂ€ngt och ska Ă€ven vara pĂ„ samma vĂ„ning i sommar. KĂ€nns tryggt och bra. Jobbar 80% sĂ„ Vira Ă€r pĂ„ förskolan 2-3 dagar i veckan bara,denna vecka har vi varit lediga tillsammans onsdag,torsdag,fredag tillexempel 😊
I onsdags var vi bara hemma,igĂ„r var vi först till Forsbacka och lekte med Nathalie & Zoey sen till min mormor dĂ€r vi fick middag tillsammans med mamma och Viras nya favorit: Min bror. 
Idag ska vi till öppna förskolan sen vĂ€ntar jobb för mig i helgen. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0