Snart dags

8 dagar kvar till Kreta! Förra veckan sa min mamma att hon kollade på resor till Kreta på skoj. 
-Kör!! Sa jag och hon blev överlycklig. Så nu ska Viras mormor med på resan,inte samma hotell men samma by,helt lagom. Skönt med lite avlastning även om jag inte såg nåt jobbigt i att åka bara vi. "Är ju ingen semester med en 1åring" sa nån och där känner jag bara JOO. Semester är att vara fri från arbete,ta dagen som den kommer,få maten serverad och inte behöva bry sig om tvätt&disk. Vira är ju alltid med så det klart det blir semester! Dessutom en chans att bara vara med henne utan alla vardagsbestyr. Tempot är alltid högt och det blir inga partynätter och långa sovmornar men den tiden är ju förbi och det är inget jag räknar som semester iallafall...

Vad härligt de ska bli med semester 🌞🍦🍹

Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Håller med dej! Det som är semester är ju att komma bort från vardagsbestyren och alla måste. Som sagt, mer kvalitetstid med varandra 😊
Hoppas ni får en bra vecka, är rejält avundsjuk på er kan ja säga 😀

2016-09-08 @ 07:04:13
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0