Nära

Nu är det nära! 
Jag har som vanligt packat alldeles för mycket... Men hellre för mycket än för lite,som jag alltid resonerar. Fredrik har inte lagt en pinal i sin väska. Han ska även klippa sig och köpa nya badbyxor innan avresa,blir spännande det här. Ska avvakta och se om han ens kommer fråga om solskyddsfaktor eller toalettartiklar 😆

Har packat med ett paket välling och ett gäng klämmisar.  Vi har all inclusive men Vira kommer säkert behöva ha nåt mellan måltiderna. Och det blir bra att hala fram om vi äter glass... hehe. 

Vädret! 😄

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu vet jag inte hur mycket välling er dotter äter, men när vi var utomlands med våran son i sommars hade vi med två paket välling och de räckte precis men då åt han minst två gånger om dagen, bara ett litet tips :) trevlig resa! :)

2016-09-12 @ 11:51:59
Postat av: Sofie

Nu vet jag inte hur mycket välling er dotter äter, men när vi var utomlands med våran son i sommars hade vi med två paket välling och de räckte precis men då åt han minst två gånger om dagen, bara ett litet tips :) trevlig resa! :)

2016-09-12 @ 11:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0