Furuvik

Idag var vi och ett par tusen andra på Furuvik med Fredriks systers familj.
Jag tror inte att jag har varit på Furuvik på 15 år men det var större och finare än vad jag trodde.
Vi kikade på djuren,åt sallad på en filt,badade och jag åt världens största sockervadd. Jag älskar sockervadd och äter det så fort jag får chansen vilket är typ 1 gång om året 😂 Mumsade glatt i början men fy helvete vad stor den va,blev helt utmattad ch fick sockerchock.
Köpte med oss sushi hem,passerat Gävles bästa sushi (enligt mig,Sushikultur) tre gånger på nio dagar och vi har köpt med oss varje gång 😆 Mums!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilken härlig dag ni fick 💕

Svar: jättefin dag 💓
Li Blom

2016-07-19 @ 21:26:21
Postat av: Anonym

Kommer du att jobba på Sportsgym nått mer? Håller tummarna för det!

Svar: Nej,jag har sagt upp mig därifrån 😊
Li Blom

2016-07-21 @ 10:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0