Skjut mig

Natt 1 var kaos.
Natt 2&3 toppen.
Natt 4,5&6 har varit pest och pina. Pratar såklart om amningsavslutet. Dagarna går hur bra som helst men nätterna... Hon vaknar var femte minut och gallskriker men är supertrött. Somnar bara om i min famn efter att hon slukat ersättning/välling i omgångar,i 2 timmar kan vi hålla på innan hon kommer till ro.
Så jävla nära att hala fram tuttarna men försöker vara stark. Fortsätter jag kommer jag bli en sån morsa som ammar en 2 åring och säger:
"WHO's rekommenderar faktiskt bla bla bla"

På det har vi blivit förkylda 😐Snart helg,då är det pappans tur igen😴

Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Nämen fyy! Lämna bort henne en natt! Det är mitt tips. Eller så åker du och sover borta. Finns inte du och dina tuttar som alternativ så har hon inget val och måste ge upp. Känner hon din lukt så vet hon ju att tuttarna finns där
Styrkekramar och hejarop till er ✊🏻

Svar: På helgen sover jag på övervåningen 👍 Nästa helg åker jag hemifrån.
Li Blom

2016-02-11 @ 17:36:35
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det låter väldigt jobbigt för er båda. Får jag vara nyfiken och fråga varför du vill sluta?

Svar: Absolut! Jag ammar gärna om jag känner att jag inte "måste". Hon har varit otroligt kräsen i maten och växt långsamt och tänkt att det ska ge med sig om jag slutar amma vilket det faktiskt har gjort ☺ Jag har också en dröm att få sova lite mer men än så länge ligger vi på minus 😜 I övrigt tycker jag att 9 månader är alldeles lagom,jag vill inte amma till året.
Li Blom

2016-02-11 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0