Julbord

Efter 2 år utan julbord (julmat också för den delen) så blev det 2 julbord veckorna efter varandra i år. Först med mitt jobb på Orbaden. Det var stort utbud men lite smaklöst tyckte jag. Dessertbordet var toppen! Kollegan jag åkte med fick guldmedalj i hetsätning och skulle åka hem för tidigt och jag fick skjuts med några andra som då skulle vara kvar till sist,inget mellanläge här inte 😉 Tog bussen hem från Bollnäs och var hemma till 22.45 hehe.


Fredagen efter var vi med Fredriks jobb till Järvsö bergskrog. Vi hamnade vid ett litet bord med de trevligaste paret och hade värsta toppenkvällen. Det kalla var de godaste någonsin och de varma under all kritik,torra köttbullar i sky,Entrecote som var slut,supertorr fisk osv. Dessertbordet var inte heller nån höjdare... Men det kalla och sällskapet gjorde det julbordet till en riktig höjdare 👍 Fick skjuts av Fredriks pappa från Bollnäs så vi kom hem 00.30 istället för 02 med buss,guld värt. Vi tog sovmorgon till kl 11,var inte igår,så skönt 😄



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0