Vad hände?!

Lagom efter mitt inlägg om Vira igår så hände nåt. 
Hon började inte skrika efter amningen. 
Hon sa inte ett ljud under blöjbyte&påklädning.
Är hon sjuk?
 Sa jag till Fredrik. 
Sov i bilfärden (visserligen inte ovanligt) till Dan&Therese.
Jag satt som på nålar och väntade när vi fikade.
Inget hände. Hon sov.
Hon åt. Sov vidare.
Sov hela vägen hem och lät oss äta varm mat tillsammans. 
Åt kl 00,03 och 05. Utan skrik!
Vaknade 07.30 och då fick Fredrik flaskmata med bröstmjölk och jag fick sova till 9.30! 
I dag har det varit lite mer gnöligt men typ 20-30 min efter maten,inte 2 timmar gallskrik.
Är det nu det vänder?! :D
Håll tummarna för oss! Tack för all pepp&tips ♡
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Åh va skönt. Hoppas det vänder så ni får njuta riktigt och inte behöva känns ångest och oro. Jag kommer så väl ihåg hur det kändes att inte kunna slappna av riktigt.

Svar: ja hoppas!! Köpt sele på secondhand nu :)
Li Blom

2015-06-13 @ 20:16:34
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0