Vår första bröllopsdag!

2/8 hade vi vår första bröllopsdag!
Vi fnissade lite åt hur annorlunda dagen var 
i jämförelse med förra året, Vira kaskadkräktes a la Exorsisten och sedan bajsade hon ned Fredrik,hehe. 
Vi åt trerätters på Axmar brygga medans Viran hade de bra hos farmor&farfar.
Jag åt nåt som jag längtat efter under graviditeten; carpaccio! Sedan gösfilé med pilgrimsmussla&risotto och till sist creme brulee med hallonsorbet och en kaffe karlsson på de ;) MUMS!

Vi har haft två händelserika år bakom oss,på 1 år&8 månader har vi lyckats köpa hus,förlova oss,gifta oss och få barn utan att graviditeten överlappade med nåt annat ;P Fredrik är min klippa i livet,han gör mig så trygg&lugn. Vi är olika på många sätt men vi kompletterar varandra,det viktiga är inte att man tänker lika-det viktiga är att man tänker tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Mys ❤️❤️❤️

2015-08-05 @ 09:59:58
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0