Helgen

I fredags började min helg med frisörbesök,så skönt. Har klippt mig ungefär var 10-12 vecka det senaste året trots att jag inte har någon direkt frisyr att underhålla men håret känns fräscht&friskt iallafall :)
Sedan åkte jag hem till Susanne i Skärså där jag blev bjuden på räk/morotsoppa och frozen yoghurt&färska jordgubbar,mysigt värre!  
Därefter tillbaka till Bollnäs för att hälsa på Ante&Frida och Bollas blivande bästis :)
Bra dag!

Igår var mamma här hela dagen och hjälpte oss att tvätta fönster.  Jag var hemskt trött,troligen pga aktiv fredag... Jag&Fredrik tittade på Gladiatorerna och sen somnade vi som stockar. 

Idag har Fredrik vallat mig på längsta promenaden på länge: 5.75 km! Kändes bra.
Nu ska jag jäsa i solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0