En lagom dag

En dag i vecka 36:
-Går upp 5.30 för att kissa. Kan inte somna om. Lyssnar på Fredriks snusningar och ligger kvar tills hans alarm ringer 6.15.
-Frukost.  Låång frukost.  Startar en diskmaskin,bäddar barnvagnen.
-Sätter mig i solen. Har en bok bredvid 
men tittar mest ut i luften.  Spelar Quizkampen och surfar. Sitter så länge.
-12.15 Lunch: Rårisrisotto,haricots verts,broccoli och torsk ur matlåda som jag gjorde igår,jättegott.
-Gör mig i ordning och tar bussen in till stan.
-Simmar 1 km
-Blir hämtad av Fredrik 16.20 och vi åker och handlar. 
-Egentligen ska Fredrik laga mat men han behövde göra en annan grej så han får ta igen det imorgon. 
Min middag blir då kvarg med nötsmör&jordgubbar,mjölk och riskakor med smör...
-"Jag ska nog vila lite" säger jag när Fredrik åker vid 18 tiden. Vips 2 timmar sömn på soffan.
Där är vi nu.
Lagom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0