Drömmarna

Börjar redan känna mig lite stressad över bröllopet (6 månader kvar på lördag) och det visar sig i mina skumma drömmar:
Vi är i kyrkan men jag och Fredrik sitter på första raden.
Jag har på mig en hawaiiskjorta och Fredrik har en kortärmad skjorta på sig.
Jag lutar mig mot Fredrik och säger:
-Vi skulle ju bytt om....
-Skulle vi?! Säger Fredrik förvånat.
Musik spelar från nån kareokeanläggning som strular och när vi kommer till låten som vi valt går nån vi inte gillar (här spelar drömmarna ett spratt,typ nån überbitch från nån serie på TV) runt med en mick och vår kärlekslåt blir  dålig ALLSÅNG!!
 
I natt drömde jag att jag skulle prova klänningar.
Expiditen håller fram ett par alldeles för små skogsgröna manchesterbyxor.
-Men jag ska ju gifta mig,jag vill prova klänningar?!
Hon propsar ändå på att jag ska prova dom...
 
Kanske glider ned längs altaret i hawaiiskjorta och skogsgröna manchesterbyxor...

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, gud, skrattade högt åt det här! Så sjukt. Ser framför mig hur Fredrik säger "skulle vi?" haha.

Svar: ja eller hur?! Säkert därför jag drömde de- för nära verkligheten ;)
Li Skarp

2014-02-02 @ 11:47:11
URL: http://enbildtill.wordpress.com
Postat av: Anna Ä

Bröt ihop när du skrev hawaiiskjorta hahaha

2014-02-02 @ 22:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0