Våra helger alltså!

Inga lugna hemmahelger för familjen Blom direkt men det älskar jag,vill träffa folk och åka runt :) Om ett par månader kommer jag väl vara fett less och bara vilja vara hemma och boa så det gäller att vara social ;)

I fredags var det traditionellt fredagshäng med bowling följt av käk,de andra åt pizza och jag åt frutti di mare.


Igår var vi till Gävle och käkade på Sarahs med familjen Skarp och fika hos mormor efteråt. Skrattar inte med någon som jag gör med mina kusiner,skrattar tills jag inte får luft och gråter minst en gång varje gång vi ses,förlänger helt klart livet!


Idag har vi firat Fredriks mormor som fyller 66 år till veckan.
Soppa,smörgås och tårta,toppen!

Till veckan jobbar jag bara 2 dagar på gymmet innan jag går på nästan 3 veckors ledighet! Ska bli jävligt skönt men jag har skrivit upp mig på nattjobb alla nätter utom 3 st så vi får väl se hur ledigt de blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0