Måndag

Var väldigt trött imorse och snoozade 75 min extra.
Kom inte ut på någon promenad för just idag hade jag "värk" i bröstryggen. Får de 2-4 dagar om året,bara 1 dag åt gången och ingen knäckning eller träning hjälper.
Tog bussen in till stan för att hämta vår andra bil och besökte apoteket,Åhléns och biblioteket.
Hade badkläderna med mig och satt på parkeringen och funderade och beslöt mig för att simma ändå. Väl i vattnet kändes ryggen asbra och jag flöt fram,efteråt kände jag inte längre av ryggen :)
Handlade och nu har jag gjort 2 sorters nötsmör,2 sorters knäck och har 4 matlådor på g.
Produktiv dag ändå :)

Älskar min tjusiga baddräkt som jag fyndade på Ullared för 49 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0