Inte bara bilder,siffror också!

 Som ni vet så har jag gjort en liten "viktresa",omvänd än de allra flesta. Jag vill gå upp i lägga på mig massa,bli större&starkare. Brukar lägga upp "nu&då"-bilder men i flytten hittade jag ett block med mina gamla mått! Otroligt kul att se vad som hänt i siffror! Det har inte gått fort,jag har inte alltid haft fokus på att bli grövre utan det är något jag eftersträvat det senaste året.
Jag hoppas också att jag kan inspirera någon annan att börja styrketräna om det nu är någon som fortfarande tror att man blir "bullig&manlig" som tjej om man lyfter vikter... Man blir bara snygg och tajt ;) Haha.
 
Arm
22 cm. NU: 28 cm
Plus 6 cm
Byst
DÅ: 82 cm. NU: 89 cm
Plus 7 cm
Midja
DÅ: 66 cm NU: 72 cm
Plus 6 cm....
Mage
DÅ:74 cm NU: 84 cm (skulle behöva minskas...)
Plus 10 cm.....
Rumpa
DÅ: 85 cm NU: 96 cm
Plus 11 cm!!
Lår (osäker på var jag mätte men tror på "mitten")
DÅ: 45 cm. NU: 50 cm
Plus 5 cm
Vad
DÅ: 30 cm NU: 35 cm
Plus 5 cm
Totalt 45 centimeter!!
Hösten 2008, 47.2 kg....
 <----Lägg märke till den platta rumpan ;)
 
Hösten 2013,skulle tro mellan 57.5-58 kg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0