v 45&46

v 45
Måndag: Promenad 6.5 km. Axlar,bröst,biceps,triceps och mage :P
Tisdag: Promenad 4.5 km Böj
Onsdag: Bänk
Torsdag: Prom 5 km. Mark
Fredag: Cykling 10 km
Lördag: Ben+mage
Söndag: VILA Promenad 6.7 km
 
Planerat v 46
Måndag: Promenad 5 km. 45 min stairmaster.
Tisdag: Promenad Böj
Onsdag: Promenad Bänk
Torsdag: Promenad Mark
Fredag: VILA
Lördag: VILA Promenad
Söndag: VILA Promenad
 
I lördags var jag på gymmet,allt var upptaget och jag tog ett hörn och lekte lite som jag kände för,blev massa goblet squats,utfall med främre fot på låda,bakre fot på låda,plankor,intåt/utåtrotationer osv. Benen skakade och svetten rann men ingen träningsvärk,besviken. I dag blev det en promenad och en tur på stairmaster av samma anledning som i lördags-hatar att träna i rusningstid :I
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0