Asspass

 
Nya skorna är helt klart godkända :)
 
Blev lite pinsamt idag på gymmet...
Jag gick fram till en tjej som vilade vid benböjen med 2.5kg+1.25 kg på stången. Jag bara antar att hon kör axlar,biceps eller typ front squat eftersom hon dessutom låst fast vikterna (Har du inte tänkt vingla eller flippa stången och viktskivorna inte är för stora för stången så behööööver man inte låsa)
Frågar om hon är klar snart men det va hon inte och hon erbjöd sig att köra varannan. Mitt svar:
Nej då väntar jag,ska köra ben,lite tyngre vikter än de här säger jag och klappar på hennes viktskivor.
Lägger mig i benpressen och värmer upp och tjejen börjar köra benböj.... Haha.
 
Mitt benpass+lite mage:
Uppvärmning: 2 set i liggande benpress+benböj med stång.
4 set benböj
3 set liggande benpress
4 set bulgariska utfall utan vikt.
4 set raka marklyft med kettlebell superset sumosquat
2 set utfall med främre foten på bosuboll
2 set utfall med bakre foten på bosuboll
3 set spänthopp med medicinboll
4 set E-fit situp superset russian twist.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0