Rör på er!

Har varit ute på en 35 min lång kvällspromenad. Blev alltså ingen morgonpromenad imorse ;P
Största anledningen till morgonpromenaderna är vardagsmotion! Att röra på mig-ute i friska luften!
Sitter så mycket still på tåget och sedan hemma framför datorn/Tv,visst jag tränar men jag behöver frisk luft och dagsljus! Sitter så mycket still så jag har börjat oroa mig för blodproppar,haha. Jag som aldrig nojjar...

Jag känner med er som har stillasittande jobb!
Ta chansen att röra på er när den bjuds,ta 5-10 min av lunchen och gå runt huset,gör stor skillnad med frisk luft!
Själv så underviker jag att röra mig på tåget,vill inte kissa på den äckliga toan men oftast blir det en promenad till snusktoan... Får börja med utfallsgång och upphopp genom tåget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0