Vaken...

Jaha. Från seg&trött till klarvaken.
2 celsius och 30 min sömn på tåget var tydligen tillräckligt för jag är fortfarande vaken (02.22)
Men imorgon får jag sova hur länge jag vill :D
 
Idag hade jag 90 min resp 120 min rast på jobbet mellan kunderna och då blev det träning såklart,när man jobbar på gym!
Pass 1: Intervaller på löpband.
Uppvärmning:3 minuter gång 6 km/h+3 min jogg 10 km/h
3 min löpning 12 km/h
1 min vilojogg 9 km/h
X 5
Pass 2: Bröst,axlar+mage,4 set om inget annat anges.
Armhävningar med en fot på pilatesboll,5 set
Bänkpress,5 set
Militärpress
Axeldrag
Axelflyes
Flyes för baksida axlar
Bröstflyes i maskin
Knees to elbow,eller ja,så gott de gick,svårt&tungt!
Fällkniv med pilatesboll
Twist med viktskiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0