2012

 Detta år blev inte så fab som jag trodde att det skulle bli... Får hoppas att det banat väg för 2013!
 
1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Sprang ett halvmarathon!

2. Höll du några av dina
nyårslöften?
Hade inga!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 
Vi blev morbror&moster till finaste Elmer :)
 
Nästa år kommer en annan efterlängtad,hihi! ♥
 
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej inte nära mig,men nära de som står mig nära.

5. Vilka länder besökte du?
Grekland med Fredrik ♥ Bästa resan jag gjort!

6.
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Ett hus!

7. Vilket datum från år
2012 ommer du alltid att minnas?

Det som ligger närmast är 27/12,dagen då jag ville gräva ned mig själv.

8. Vad var din största framgång 2012?
Att jag inte bröt ihop under helvetespendlingen!


9. Största misstaget?
Släppa in energitjuvar fastän jag lovat mig själv att inte släppa in fler....

10. Har du varit sjuk eller skadat
dig?

Gah! Knät som jag överansträngde och rejält förkyld 3 gånger på 4 månader....

11. Bästa köpet?
Vår kärleksresa!


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Köksrenoveringen!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Inget
sådär megasuperduper...

14. Vilka sånger kommer alltid att
påminna dig om 2012?

Gangnam style-PSY
Somebody that I used to know- Walk off The Earth
Äcklig- Ansiktet

15. Var du
gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare,lugnare,tryggare! Snällare också kanske? :)
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kramats.


17. Vad önskar du att du gjort
mindre?
Jobbat 100% natt+1 dag hela sommaren... Var död!

18. Hur
tillbringade du julen?
Hos Fredriks föräldrar på julafton och med min familj på juldagen.


19.
Blev du kär i år?

Blev kärare :)

20. Hur många one
night stands?
NEJ.

21. Favoritprogram på TV?
Sett alla säsonger av Sex and the city 2 gånger.
Family guy blir bara roligare.
Och som vanligt alla matprogram.

23. Bästa boken du läste i år?
Hehe läste sju skönlitterära böcker i år. Fyra under semestern.  Annars läser jag "Vältränad" av min guru Linus Johansson för andra gången.

24. Största musikaliska upptäckten?
Jag har märkt att jag faktiskt gillar utz utz-musik. Vifta med händerna!

25. Något du önskade dig och
fick?

Fick åka på Fitnessfestivalen som jag drömt om i flera år!

26.
Något du önskade dig men inte fick?

Ett hus...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Var ledig,tränade,solade och käkade kräftor!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu
bättre?
Liite bättre ekonomi hade jag inte tackat nej till!

30. Vad fick dig
att må bra?

Lill-Babs blir bara mysigare och finare ju mer tiden
går♥
Värme,skratt,kärlek,träning.
31.
Vilken kändis var du mest sugen på?

Säger samma som varje år:
Alexander Skarsgård! Skulle dö om jag såg honom!


32.
Vem saknade du?
Saknar promenaderna med Mallan! Come back ;)

33. De bästa nya människorna du
träffade?
Veronica!

34. Mest stolt
över?
Att jag har hittat en trygghet där ilskan inte får plats.

35. Högsta önskan just nu?
Har ett väldigt spännande extrajobb på G som jag verkligen vill ha,håll tummarna!
Önskar också en härlig semester i Egypten.
 
Min vän Theo förutspådde mitt 2013:
Du flyttar inte till hus.
Du förlovar dig inte.
Men du blir med barn!
När han såg att det sista inte gick hem hos mig så ändrande han sig: Du åker till USA!
Bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0